I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
study week :')
Tuesday, May 24, 2011, 5:17 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥


exam week(23-27 may) && its time to study hard. oppsiee! not study hard but study smart like my teacher said. she said "no need study hard if you can study smart." hehe.
omg -.- besok paper MM1 and MM2. hellyeah, my fav subj baa tu. hoho. hope i can pass my mathematics lah. god bless me~ tadi paper BI and paper BC. ssh jugalah! hehe. paper 2 BI saya tia cukup masa, so terpaksalah antam! haha. saya just salin semua notes yq diberi. pro kan? lol. and paper 2 BC lagilah teruk. saya tiatao apa maok ditulis and saya tia paham langsung! so like usually, men antam lagi! haha. saya rasa tu cikgu pun ktwa terbahak-bahak ohh bila check paper saya. saya rasa dia pening membaca sebab saya sendiri pun tiatao and tia phm pa yq sa tulis di sana :D and paling budu time paper PJK ari isnin tu. dia tnya sal lumba lari kh apa tu, lupa suda == hehe. then saya jwb gnie "saya tidak tao,cikgu! :)" wkakkakak! matai sa kna marah sma ckgu nnti. hehe. well memang btul pun sa tiatao, maok buad camna g kn? adoi adoi. wkakkaka! baa itu jalah sa maok share hari ni, perut sa pun b'bnyi suda. klah, chaw dulu. byebye :')


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers