I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
apa masalah kamu ni? hmm..
Wednesday, July 13, 2011, 4:49 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

yeah. apa masalah kamu ni? huh? kenapa orang suka menuduh orang lain tanpa check dulu? menghairankan lah. sungguh menyakitkan hati. tidak semestinya orang yang terlalu sosial itu hilang virgin okey? come on lah. bukan semua orang begitu okey? jangan suka judge orang if tiatao apapa. lao dia hilang virgin, tu dia punya hal lah kn? yang korang mao sibuk apesal? adoi. and one more thing, saya mengaku saya ni kaki minum but hello, saya masih virgin okey? maybe kamu nampak saya ni terlalu sosial but kalau ikutkan hati, saya ni masih ada harga diri. saya ni bukan BITCH lah wei. saya bukan perempuan murahan. saya tao jaga diri saya and saya bukan jenis yang sembarang bagi orang. please. jangan kamu fikir orang yang suka jalan malam, kaki minum and selalu bergaul dengan lelaki tu hilangVIRGIN sudah okey? mungkin perempuan lain begitu tapi saya tidak! tolong jangan salah sangka. jangan suka jaga tepi kain orang lao kain sendiri pun belum terurus. jangan suka cakap orang tanpa check betul atau tidak. okey judges? HAHA! bytheway, kamu cakap zaman sekarang teda perempuan yang masih virgin kan? 80% sudah hilang virgin and another 20% masih virgin? kamu rasa kamu betul kh tu? fuck off! jangan kamu fikir zaman makin moden then perempuan pun makin murah. apa yang kamu fikir tu salah! saya yakin masih banyak lagi yang virgin di dunia ni. jangan salahkan perempuan and jangan cakap perempuan tu murah. kebanyakkan perempuan hilang virgin sebab apa? sebab lelaki juga lah. dorang sanggup bagi apa yang lelaki tu mao bab dorang sayang ma lelaki tu. tapi lepas lelaki dpt apa yang dorang mao, apa dorang buad? dorang kasih tinggal tu perempuan. LMAO! sorry lao tersinggung mana-mana pihak ah. saya just cakap apa yang betul. siapa yang termakan cili, dia yang terasa pedasnya. and saya bukan cakap semua lelaki di dunia ni okey? saya just cakap sesetengah lelaki :)


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers