I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
i miss him :'(
Thursday, January 26, 2012, 11:49 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

Hello onigiriemoticon sorry lama tia update my blog ;p busy bua 'cause chinese new year kans. hehe. baidewei, Happy Chinese New Year untuk semua yang menyambut okey? sorry late wish. hehe. hey, kamu mau tau something kah? emm. i miss him baa :'( lama sua kami tia b'contact. huwaa! saya rindu lawak dia, senyuman dia, tangan dia, pelukan dia. i miss everything bout him. kamu boleh bawa saya jumpa dia kah? huhu. tadi kami chat di FB. maigad. terkejut saya dia tiba'tiba p chat sama saya. saya tiamau layan tapi oleh disebabkan rindu saya terlampau suda, saya balas juga chat dia tu :') dia chat gnie..


LanGit PiNk : mekum.
Mei Mulaw : kumsalam.
LanGit PiNk : bila masa kita break mei?
Mei Mulaw : ?
LanGit PiNk : bla mei? sa tnya ba ni!!!
Mei Mulaw : hmm. bila'bila jak. 
LanGit PiNk : o. kita lama teda b'xmx, trus break lah. gtu?
Mei Mulaw : ada sa ckp bgtu? duh
LanGit PiNk : yq single single tu pa?
Mei Mulaw : saja jak tu. hmm
LanGit PiNk : o. saja? bgus la.
Mei Mulaw : hmm yaa.
LanGit PiNk : mcm mna juga kn lau hp rusak.
Mei Mulaw : ohh ok.
LanGit PiNk : K JGA LA
Mei Mulaw : baa baiklah.

naa. mciam sombong kan sa b'chat ma dia? actually bukan sa mau sombong baa. saya tiamau kasi ketara baa yang saya rindu dia :'( lau ikutkan hati, byk saya mau ckp sma dia tapi saya tahan. biar jaklah semua tu saya simpan dalam hati. huhu. saya sengaja kasi single status dia and saya di fb. sebab saya mau tgk, dia peduli or ndak pasal tu status. dia peduli juga o. ahaa. sejuk hati saya. tapi saya masih sakit hati baa ma dia. dia tia pena try cari hp baru tuk text saya. dia ckp hp dia rusak, okey sa trima alasan dia tapi dia taukah? sengsara baa saya begini. saya rindu setengah mati ma dia :'( saya mau hari'hari text dia tapi keadaan tidak mengizinkan  kalau boleh, saya mau hari'hari jumpa dia tapi camna mau jumpa? contact dia pun tia dapat. haih. apikkkkkkkkk, where are you? i miss you sayang. jan kau buad saya camni boleh? sengsara baa saya. sa tia tahan baa begini trus :'( kita tia b'contact and itu yang buad saya takut. saya tiatau kau buad apa, kau dimana, kau ma sepa. saya risau keadaan kau and saya takut kau curang. kau cakap kau tidak akan curang tapi saya tia percaya. huhu. bukan saya tidak mau percaya kau tapi tiada yang mustahil kan? banyak orang yang kapel 5 6 tahun tapi pasangan dorang curang juga and then break. naa. kau tu banyak kali sudah tipu saya baa. camna saya mau percaya janji'janji kau and kata'kata manis kau tu g? haiya. saya rindu kau baaaaaaaaaaaaaa  kau tia kesian kah saya ni? eee. tolong baa pik. text meeeeeeeee! text me before valentine's day. okey? saya mau celebrate valentine's day sama kau :3 kalau kau tia text saya juga, its okeylah. but please text me before 18th of Feb k? our anniversary tu. saya harap kau ingat itu date :'( 18th of Feb 2012 kita genap 1 tahun sama'sama sangs brownteddyemoticon tia sangka kita dapat bertahan pai 1 tahun kan? kaulah yang selalu mempertahankan hubungan kita. hehe. selalu sa minta break, mesti kau tiamau kan? naa semua tu dari kau jua tu. ahaa! thanks sangs. kdg'kdg sa bingung. kau ni sebenarnya syg sa or ndak? kdg'kdg kau buad something yang bole buad saya rasa kau tu syg ma sa tpi kdg'kdg ada yang kau buad pai sa rasa kau tu cuma kasi main saya. huh! bingung saya gara'gara tingkah laku mu yang tak menentu itu sangs. hoho. saya harap hubungan kita ni kekal pai bila'bila. sa tiamau hubungan kita bertahan pai 1 tahun jak. kau ubahlah gaya kau k? lau gaya kau okey, insyaAllah kita akan kekal pai kita ada cucu cicit :) tapi syg, saya terima kau seadanya baa. walaupun gaya kau tia pndi brubh, saya tetap cinta and sayang kau :) saya syg kau apik. saya syg kau berabis. tolong jan curang okey? huhu. oklah, sampai sini jak k. panjang suda sa tulis ni ;p hehe. mau chaw dulu. I love you apik. I LOVE YOU SANGAT'SANGAT. muah! xoxo's 


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers