I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
I was born to tell you that I love you..
Wednesday, March 28, 2012, 11:18 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥


Hey sayang, you're the only one I want in this world. do you know I love you so very damn much? I love you more than you love me sayang :') and I was born to tell you that I love you always and forever. HAHA!yeah. I know now we're just friend kan? but my heart will always be yours, even you're not mine anymore. you can take my heart whenever you want. yesterday kau excident. saya takut and risau betul. saya takut kau kasih tinggal saya sendirian disini. tapi syukurlah, kau okey. kaki jak yang cedera. mau tau pik? saya tia dapat tidur. tida dapat makan. tia dapat buat apapa time sa dengar news yg kau excident. lemah terus badan saya. masa tu saya hanya mampu berdoa, berdoa & berdoa jak. saya berharap tul kau nda papa. and saya ckp ma kakak saya : "sekarang dia kena x-ray. saya takut. *airmata jatuh suda* saya tiamau dia hilang ingatan bab nanti dia akan lupa sa. dia akan lupa kenangan kami. kan bagus lau saya disamping dia sekarang, mank dia kuat tu kan *senyum plus menangis*." kau tau pik? saya takut tul. saya risau gila sal kau. sayaa mau p tgk kau tapi keadaan nda mengizinkan. ikut hati, saya mau p peluk kau malam tu tapi nda dapat. mumy pun bikin sakit hati. dia cakap "kau boleh p tgk dia tapi sebagai kawan jak, bukan BF." yaa. dulu kau BF saya, now kau bestfriend saya jak. tapi ayat mumy tultul buad saya sakit. saya syg kau pik. time sa dapat berita yg kau excident tu. saya menyesal. dorang cakap kau t'langgar lori and dorang cakap motor yg kau pakai tu hancur. kau dapat bygkan pa yg saya fikir time tu? motor kecil pik, lorry besar. tapi nasiblah, kau nda papa juga kan. huhu. okey. sambung cerita tadi. saya menyesal sesangat. saya menyesal bab kasi lepas kau and mau kita jadi kawan jak. saya tau saya banyak b'janji ma kau and saya nda pegang janji saya tu. saya menyesal bab marah'marah kau. saya menyesal. tu jak yg saya rasa semalam. mulai dari skrg, saya akan ubah gaya saya pik. saya nda mau tampau layan emosi saya bab saya tiamau menyesal. and bytheway, saya harap kejadian semalam dapat jadi pengajaran buat kau. berubahlah k? jan lagi willy'willy. nda baik. sebelum ni saya suda larang kau willy tapi kau ndamau dgr cakap saya. sekarang kau yg sakit kan? harap kau sedarlah k. harap kau berubah. 6hb April birthday saya. saya rancang time birthday saya, saya mau bawa kau jalan'jalan tapi nda jadi pula. takdir suda kan. nda dapat celebrate birthday sama kau, sama org yg tersayang :'( sedih tapi nda palah, taun depan jaklah kita celebrate birthday saya k? hehe. semua yg saya rancang nda menjadi bab kau sua jadi begini. haih. susah juga mau nasihat budak keras kepala ini. susah mau cakap ngan budak jajal. haha! macam mana jajal pun kau, saya tetap syg kau pik. tolong jan buat saya risau lagi k? saya nda suka ni feeling. tadi di school pun nda semangat saya belajar. penat mata saya. penat menangis. lau t'ingat sal kau, mank tu airmata jatuh. time tgk katil di umah, saya nampak kau ngan saya di atas katil tu. lau tgk tangan saya, saya nampak tgn kau pegang tgn saya. haih sandi! amcm saya mau kasi lupa kau lau bayang'bayang kau terus menghantui saya? saya sayang gila sama kau. sgt'sgt sayang kau. lau boleh kahwin sekrang, saya mau kahwin ma kau pik tapi nda boleh bab kau tu cuma kawan saya jak, bukan BF saya lagi. kan kan? tiapalah. lau ada jodoh, naik pelamin juga kita itu. hehe. saya cinta kau. saya perlu kau dalam hidup saya. saya syg kau. saya rinduuuuuu kauuuu sesangat :'( lau ada masa, saya p lawat kau okey. take care syg  I will always always love you. love you for the rest of my life. love you sampai mampus. muahhhhhhhhhhh! MOHD.SYAFIQ MILIK SAYA


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers