I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
HAHA :)
Thursday, October 27, 2011, 5:45 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

Ohyeah. I met him just now and im binda finda kinda happy :)
lama sudah tia jumpa dia bhua. rindu sua. nasib harinie dapad jumpa dia and hold his hand. aww. walaupun baru jak jumpa tadi tapi rasanya lum puas bhua jumpa. masih rindu lagi ni. mciam saya mau 24 hours oh sama dia. saya mau melekat with him seja. eee. hopefully tonight saya dapad kuar. want to meet him, again. lum puas lagi pegang tangan dia tadi. saya happy gilaa harinie sebab dia.. *some text missing* HAHA ;p biarlah rahsia kans. biarlah diriku dan dirinya seja yang tau. HEHE. I lope dia bhua, ehh waitt, bukan lope.. LOVE bhua :) lope tu teda makna and teda dalam kamus saya. 'love' seja yang ada tercatat dalam kamus saya. wulala. dia seja yang dapad buat saya happy oh. I hope he's my future husband ♥ I really love him and I want him to be a part of my life. he's mine, just mine. no one can take him from me. dont mess with what's mine okey? got it? HAHA. Mohd. SyafiQ is mine nia~ I love him, just him. I hope our relationship will last longer till forever :) I will always loving him. always. I LOVE YOU, APiK


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers