I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
shet..
Tuesday, October 25, 2011, 12:53 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

heyy pompuan, kau tau kah kau tu bikin panas? jangan fikir boyfriend kau tu hensem sangat. he's just my past and I dont love him. so, dont worry lah k? saya tia akan rampas dia dari kau. saya ada boyfriend baa juga and saya tiamau boyfriend yang kedua or ketiga. RELAX baa mu dang. ngat saya ni perampas? YES. saya mimpi dia. and YES. saya mank rindu dia. rindu gilaa. so? so what? mau juga jealous baa kau ni. BODOH! bytheway, dia tu cuma boyfriend kau. bukan laki kau. and thats mean, he's not totally yours. belum jadi HAK kau lagi. janlah kau BANGGA dapat boyfriend camtu. apalah sangat. fikir baa fikir. apa guna ada otak lau tia pndi pakai? saya langsung teda feel sama bf kau tu k? dulu mank pena, syg gila saya ma dia tapi semenjak saya jumpa insan yq bernama Mohd.SyafiQ A, saya trus teda feel suda ma BF kau tu. saya sayang and cinta abis-abisan sama bf saya sekarang. dia segala-galanya bagi saya. saya syg dia lebih dari kau syg bf kau tu. HAHA! chaw..


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers