I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
saya benci ini dan itu..
Friday, October 21, 2011, 10:54 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

dear blog, malam ini saya rasa sangat sedih. entah kenapa dan entah bagaimana perasaan itu boleh muncul. hurm. tapi yq pastinya, pasal dia :) saya terlanjur syg dia dan sangat sukar tuk saya melepaskan dia begitu seja. how to say ah? memank susahlah. saya kenal dia lama sudah. first time kenal dia, saya langsung teda feel ma dia. dia pernah tackle saya last year tapi saya jual mahal. so, dia kapel with kawan saya. my cousin & my adopted daughter ;p both are my schoolmate. same age. naa. saya bukan jual mahal tapi time tu saya betul2 teda feeling ma dia and saya sedang tunggu seseorang masa tu. tapi shet, org yq saya tggu2 tu kasi bodoh saya seja! benci -.- okeh. balik ceta tadi. hehe. then, this year, dia tackle saya balek. berhari-hari dia ayat saya dan akhirnya dia dapat juga cairkan hati saya. nehh. karas ni hati saya. mau berhari-hari kasi cair ;p honestly, time tu saya masih teda feel ma dia. ada tu mank ada tapi sikit jak, ndak sampai 100%. entah kenapa, semakin hari semakin jatuh cinta saya sama dia. cinta berputik lah kononnya :D couple punya couple, tanpa disedari, 8 bulan suda kami couple. alhamdulilah. thanks lord. dapat juga sampai berbulan2. hehe. saya tidak sangka saya akan terlanjur cinta sama dia ohh. mciam mau gila saya sekarang. dia always say yq dia syg saya. saya tidak percaya pun sebab saya tiamau ditipu oleh kaum lelaki lagi. tapi deep inside my heart, mank ada percaya sikitlah but tiamau percaya berabis bab nanti sendiri juga sakit kn? huhu. saya masih ragu lagi sama dia. saya tidak sure feeling dia terhadap saya tu betul atau tidak. berkali-kali dia sakitkan hati saya dan saya sabar seja. buad mciam teda. dan berkali-kali juga saya bawa dia break tapi nasib dia tiamau. saya harap hubungan kami ni bukan setakat berbulan2, saya mau bertahun2. saya harap betul dia adalah soulmate saya. saya love dia. really love him. kalau kamu tanya sebesar mana cinta saya terhadap dia, jawapan saya ialah sebesar bulan. HAHA! mungkin besar dari bulan oh. hehe. oklah, i got to go. mau sleep already. muah untuk kamu. muah untuk hubby saya juga


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers