I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
saya takut :'(
Monday, November 14, 2011, 8:42 AM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

pada 11.11.11 - hari jumaat minggu lalu, dia telah sakitkan hati saya. dia tia sedar yang dia telah sakitkan hati saya. special date but nothing special happen. sama seja cam hari-hari yang lain. mau tau napa saya sakit hati? gnie waa cetanya, hari tu dia p SMKE sama kawan-kawan dia. and disana ada EXnya. dia cakap dia tolong kawan menjual sana bab ada entah pa tu,perayaan kali ;p so, dia cakap lau dia pai umah da, bru dia text saya. naa. mencurigakan kan? tia bulikah text saya sambil menjual? hmm. tym tu saya takut tul. saya risau and takut. tiba-tiba jak saya nangis. huhu. mau tau napa saya takut? saya takut dia buat hal yang sama :'( saya takut dia curang. saya takut dia jumpa pompuan len and ex dia. saya takut dia mengurat pompuan lain. saya sedar saya ni tia cantik lao dibandingkan ngan pompuan lain. saya sedar saya siapa and sebab tulah saya takut. saya tiamau dia buad hal yang sama. saya tia dpt trima bhua. saya tia kuat. im not strong enough to suffer all the pain you gave to me. haih. tapi tiapalh kn? lau kau bahagia, saya pun ikut bahagia. lao kau enjoy disana, baguslah. saya ikut happy juga lau kau enjoy. ily apik


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers