I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
I want to be alone..
Saturday, December 10, 2011, 11:36 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

saya mau menghilangkan diri. saya mau pergi jauh dari tempat ini. saya mau p tempat yang teda orang. just ME and nobody else. saya benci hidup camni. i mean, hidup dengan orang yang hipokrit. depan baik, tapi belakang? mcm bullsh*t. saya bosan kena tipu terus. kalau boleh, saya mau menghilangkan diri selama bertahun-tahun. saya mau lost contact with everyone that know me. kecuali my family. HAHA ;p suatu hari nanti, saya akan menghilangkan diri tanpa pengetahuan siapapun. saya mau lari dari rumah. and then, deactivate my facebook acc && tukar sim. mungkin org tia prasan dengan kepergiaan saya tu kan? bukan dorang care juga pasal saya. haha. kesian saya :') oklah, tiatau pa mau d tulis ni. huhu. babai.


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers