I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
hey. kau bodoh!
Wednesday, December 14, 2011, 3:48 AM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

sepa? sepa bodoh? naa. saya yang bodoh! HAHA ;p mau tau kenapa? sebab saya mau break with lelaki yang saya sayang. bodoh aite? entah apa yang saya fikir pai saya mau sih break dia. haih. nasib jak dia punya syg lebih kuat dari saya punya syg :'D dia jaklah yang selalu mempertahankan hubungan kami. aww. thanks sayangbanyak kali sua saya bawa dia break tapi dia tiamau. tia lama g 18 DEC kans? genap 10 bulan sua kami kapel tu. hehe. makin hari, makin kuat syg saya oh. susah mau sih lupa dia. camna tu ah if suatu ari ty kami betul2 break? dapatkah saya sih lupa dia? dapatkah saya terima hakikat yang dia bukan milik saya lagi? ohgod. harap2 kami tia break ;p saya harap sgt dialah jodoh saya. saya harap dialah my future husband :D oklah, ni jak saya mau cakap. haha. thanks for reading. muah! i love you all. 


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers