I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
saya :)
Wednesday, December 14, 2011, 3:58 AM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥



*err. haha. kamu bacalah luahan hati saya di bawah :) saya tulis sendiri itu ah. teda copy paste. time saya sakit hati waa ni. trus luah di lappy. now mau share di blog. baca yaa ;p


saya dicipta ke dunia ini, bukan tuk disakiti.
saya dilahirkan ke dunia ini, bukan tuk dipermainkan.
saya cuma mahu dicintai dan mencintai.
saya cuma mahu disayangi dan menyayangi.
saya cuma mahu dihargai dan menghargai.
susah sangat kah permintaan saya itu, wahai insan yang bergelar 'lelaki'?
setiap manusia berhak tuk dicintai, bukan begitu?
kenapa dan mengapa kau selalu sakitkan hati ini?
apa salah saya sampai kau memperlakukan saya seperti ini?
hina sangat kah saya? 
saya tahu saya tidak secantik mereka.
saya tahu di mata kau saya ini tidak bernilai jika dibandingkan dengan mereka.
saya bagi hati saya sama kau, sebab saya percaya kau akan jaga hati saya baik2.
tapi ternyata saya salah menilai kau.
ternyata kau sama saja dengan lelaki di luar sana.
hipokrit! pemain cinta! penipu!
saya menyesal kerna menaruh harapan yang sangat tinggi & percaya sama kau.
ohh lelaki, pandai sungguh engkau berlakon yaa!
disebabkan kau, saya jadi buta! buta mana yang betul dan mana yang salah!
sesungguhnya cinta memang tiada 'happy ending'.
'happy ending' hanya wujud dalam dunia lakonan, bukan dunia nyata!
bodohnya saya! sangat bodoh!
kenapa saya boleh tertipu ahh? 
hebat sungguh engkau, lelaki. 
hebat sungguh ayat yang engkau guna untuk mendapatkan hati saya ini.
bodoh bodoh bodoh!
seharusnya saya menilai orang dari hati, bukan luaran!
inilah pengajaran buat saya. dan saya tidak akan mengulanginya lagi!
sumpah tidak akan kerna saya tidak sanggup menanggung rasa sakit di hati ini lagi!
tidak sangguppp! arrrrgghhhhhh!







« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers