I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
without you, there's no me :)
Tuesday, February 21, 2012, 8:48 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥


yes.without you, there's no me.we have been together-gether for 368 days.which means 1 year & 3 days  aww. I love you, Mohd.Syafiq. I love you so much. you're the only one I want. I want you to be my future husband. boleh? ;p terima kasih kerana sudi bersama saya selama 368 hari dan saya harap kau akan terus bersama saya sampai saya tua. saya syg kau. syg kau sgt'sgt. kau satu dalam sejuta sayang. kau kumbang saya and tolong jangan cari bunga yang lain. tanpa kau, layulah saya. kau tu macam oksigen saya, tanpa kau, saya tiatau dapat hidup or tidak. maybe dapat hidup tapi adakah saya bahagia? adakah saya masih dapat  tersenyum seperti sekarang? mungkin dapat tapi tidak semanis sekarang. kan? apik, saya sayang kau. itu jak yang dapat saya cakap and itu jak yang saya mau kau tau. mungkin kau bosan bab balik'balik dgr tu perkataan kan? tapi terimalah kenyataan, terimalah kenyataan yang saya syg kau. saya syg kau setiap hari dan syg saya terhadap kau semakin hari semakin bertambah. syg saya terhadap kau tia pena pudar. tia pena dan tia akan pena sayang. I LOVE YOUUUUU! saya rindu kau. rindu pusing'pusing pekan and p keningau ma kau. naik motor kans :D rindu peluk kau, then kau pegang tangan saya. then, rindu time saya bawa motor, then kau peluk saya dari belakang. rindu time kau ajar saya bawa motor :) saya rindu kau! whitekittenemoticon


" there'll be no sunlight
if I lose you, baby
There'll be no clear skies
if I lose you, baby
Just like the clouds
my eyes will do the same, if you walk away
Everyday it will rain
Rain, rain "





« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers