I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
Ohh indahnya dunia :)
Monday, September 17, 2012, 10:02 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

happy dapat spend time with dia yesterday. mula'mula gaduh, bila sudah jumpa naaa okey balik. romantik gtuu :p saya rindu dia lah sial. gaduh balik lagi. inilah ni kalau b'jauh. mesti gaduh. mesti mau melekat 24 jam barulah teda gaduh'gaduh. syok jalan'jalan sama dia. main CS sama'sama tapi dia kalah. HAHA! lepas main CS balik p rumah kawan dia. lepas tu turun pekan lagi balik mau mencari maggie. lapar doh. dua'dua teda pakai helmet. rock kan :D lepas beli maggie, balik lagi p rumah kawan dia. masak sama dia awww syok. dia yang masak, saya tengok jerrr :D lepas tu makan sama'sama then p baring'baring sambil tengok movie "Dawn of the Dead" best cerita dia. zombie'zombie HAHA tapi teda tengok abis. dua'dua TERtidur. saya happy dapat tidur disamping dia. selamat saya rasa :) tapi dia jahat. bila dia terbangun, dia mau saya bangun sekali. bikin benci -.- syok'syok saya tidur. dia kesiukan mengacau saya. sampailah saya terbangun o.O jahat kan dia. hareii. lepas tu dia tidur balik. saya pula yang nda dapat tidur. tapi last'last tertidur lah juga. tu pun main paksa. HAHA! aww. rindu baa sama dia. macam tdk mau berpisah sama dia. mau setiap hari setiap minit setiap jam setiap masa baa sama dia. haiyoo. I MISS YOU BODOH!


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers