I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
menangis. itu seja yang mampu saya buat :)
Wednesday, September 19, 2012, 12:28 AM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥

siapa yang mengerti? siapa yang dapat menyembuhkan hati yang telah terluka ini? tiada yang dapat menyembuhkan dan tiada juga yang mengerti. hanya Tuhan yang mengerti. kejamnya engkau sayang. sungguh kejam. kau tidak akan pernah tahu bagaimana sakit di hati ini :) malam ini sungguh sepi. hanya airmata yang menemani saya di malam yang sepi ini. menangis. itu seja yang mampu saya buat sayang. sakit di hati saya ni cuma Tuhan seja yang tau dan sangat sukar untuk saya ungkapkan dalam kata'kata :) terima kasih sayang atas luka yang kau berikan. terima kasih atas segalanya. bagi saya masa okey. saya perlu masa sekarang. saya mau sendirian :) sakit tul hati saya. haihhhhhhhhhhhh


« previous
next »
Daisypath Anniversary tickers