I was born to tell you I love you♥
» sayasayangsiiApik♥
HAPPINESS.
Saturday, October 20, 2012, 6:57 PM (comment)
Mohd Syafiq is mine♥


Hello world. today i will be updating my blog after my long silence. so today i would like to talk about "happiness". okey. saya akan ambil gambar di atas itu sebagai topik saya pada hari ini. it is true that my happiness slowly faded :'( why? because he changed a lot. a lot like a lot! saya tidak tau sebab apa dia berubah. saya rindu dia yang dulu. saya benci dia yang sekarang. dia suka marah saya tanpa sebab and then tipu-tipu saya and suka memperbodohkan saya! saya benci! saya tidak kenal sudah erti "kebahagiaan" sebab hidup saya sekarang penuh dengan "sakit hati". saya hampa! saya kecewa! saya sedih dengan semua ini. kenapa dia berubah? kenapa?! 


next »
Daisypath Anniversary tickers